pondělí 30. září 2013

FC BARCELONA

Novým úlovkem do šatníku je tričko od oblíbeného Reservedu. Černé tričko s dlouhým rukávem s motivem fotbalového giganta z Katalánska mi koupila moje přítelkyně. Moje nejmilejší ví, které kluby mám rád J J J .
Tričko se parádně nosí, více než pravděpodobně se stane mou jedničkou mezi tričky s dlouhými rukávy. Materiálově samozřejmě 100%-ní bavlna.
Jedna věc mě při nákupu docela zarazila – byli jsme v pátek večer v Olomoucké Olympii, kde tričko nabízeli za 299,- (původní cena 599,-). A v sobotu mi tričko koupila má milovaná přítelkyně v Brněnské Vaňkovce za 149,- . 


Připadá mi, že si prodavačky v Olomouci kompenzovaly manko :-DDD


Černé tričko se mi moc líbí, je to moje jednička. Stejně jako je Barca jedničkou mezi týmy, na jejichž dresech tričko leží :-)



Moc děkuji své přítelkyni za tento povedený kousek! 

3 komentáře:

  1. Arsenal, Barcelona no ještě chybí Chelsea ne? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nezapřeš... modrý auto pojmenovaný Chelsea, mě dáš lak se stejným názven... seš nahranej :D

      Vymazat