pondělí 16. září 2013

mazadla

Žloutenka je nemoc špinavých rukou. Takže si často myjeme ruce. Jenže často se nedostaneme k našemu mýdlu Dove, které nevysušuje pokožku rukou. Je jednodušší, mít v tašce nebo šuplíku krém na ruce než kus mýdla. Na řadu tedy musí přijít krémy na ruce...

Prvním výrobkem, který jsem letos vyzkoušel je krém na ruce Londena s mořskou vůní. Vůně je vcelku ucházející, navíc dle popisků na obale výrobce Abela Prostějov slibuje obsah vitamínu A + E. Jenže krém je vcelku řídký a vstřebávání je taky problém. Tento krém je k sehnání za cca 25 korun za 100 ml balení. Můj názor na tento krém prezentují moji dva kamarádi...



Druhý krém je od velmi používané privátní značky rakouského prodejce drogerie Drogerie Markt (DM). Krém Balea s vůní heřmánku sice obstojně ošetří vysušenou pokožku ruky, s vůní je to trošku horší. Krém stojí v klasickém balení 100 ml 39 korun.



Nejpoužívanějším a pro mě nejlepší krém, s nejlepší vůní, je růžový Garnier. Přítelkyně z vůně není moc unešená :D . Krém se dobře rozmazává, výborně se vstřebává a při poctivém používání je cítit na dotek rozdíl mezi ošetřenýma a neošetřenýma rukama. Jediný mínus je cena: 80 až 90,- , ale v Tetě se dá v akci koupit za 45,- . To se pak kupují i dva, tři naráz :D

I moji dva modýlci by používali Garnier :-)



Poradíte mi nějaký krém, který stojí za to vyzkoušet?

2 komentáře:

  1. Hehe, to je fakt skvělý nápad s těmi plyšáky :D hodně mě to rozesmálo a zkvalitnilo to pohled na článek :-) jen tak dál <3

    OdpovědětVymazat