pondělí 16. září 2013

kosmetika po holení

Nevím jak ostatní, ale často jsem řešil jak zregenerovat pokožku po holení. Voda po holení pro mě byla léta nemyslitelná, neboť pokožka, zejména na krku, trpěla velkým podrážděním samotným holením, voda po holení rozdráždění ještě umocnila. Zkusil jsem nepoužívat nic, ale ani to nebylo pravé ořechové. Mohu tedy říci, že výsledek mého zkoušení je léty prověřený recept, který na mou oholenou kůži zabírá. Nemusí samozřejmě platit pro všechny.....

Nejlepší je holení se večer po dlouhém pobytu v horké vaně, když jsou vousy pěkně změklé. Holení jde samo. Pokud se holím večer, nebojím se použít vodu po holení. Mám Adidas Dynamic, který mi koupila přítelkyně. Je to asi po šesti, sedmi letech první voda po holení. Musím říci, že "šedý" Adidas trefila moje nejmilejší báječně. Nádherná vůně, která se drží několik hodin po oholení!
Balení 50 ml se dá pořídit zhruba za stovku např. v DM, nebo Rossmann :-) Mohu jen doporučit!!!



Prvním balzámem, který mám je z Avonu. Má velice silnou vůni, což je jeho plus, protože vydrží. Velký mínusem je řídká konzistence. Dávkování je vcelku velkým otvorem /průměr cca 1 cm/, která zaručuje, že vždy při aplikaci naliji na ruku větší množství, než by bylo potřeba. Celkově tento balzám spíše průměr. Není to výrobek, který bych toužil znovu dostat...



Dalším balzámem je Hugo Boss Pure. Vůně není nijak závratná, jak by se mohlo zdát, na druhou stranu: i podobně luxusní značky dokáží vyprodukovat větší smrad. Dávkování malým otvorem je dobré, konzistence je hustější než u předchozího balzámu z Avonu. Tento výrobek se dá pořídit v balení 50 ml za 140,- na internetu. Celkové hodnocení na stupnici jako ve škole by vyšlo na dvojku.


Můj nejoblíbenější balzám a vítěz tohoto "souboje balzámů" je balzám z prodejny Marionnaud. Balzám má velice příjemnou vůni, pokožku zklidní po holení a dostatečně hydratuje. Dávkuje se pumpičkou, která vydá vždy množství postačující na rozetření po obličeji a krku. Tento produkt se dá pořídit v balení 50 ml za 249,- (ve slevách za 62,-).




Žádné komentáře:

Okomentovat