úterý 17. září 2013

nová košile (nejen) do kanceláře

V sobotu jsme s mou milovanou přítelkyní vyrazili na nákupy a "šmejdění" do brněnských obchodů. Má milovaná si vybrala hromadu kosmetických přípravků. Pro mě vybrala fialovou košili, která si mi velmi líbila. Ještě kravatu, ovšem tu nosím jen velmi sporadicky :-) Musím říci, že moje přítelkyně má vynikající vkus a vždy mi výborně poradí :-) !

Košile je z dílny F&F, stála 174,- ve slevě. Původní cena byla 249,- . Nosí se moc dobře, je hezky volná, nepřipadám si jako sardinka v plechovce.

Černý kožený pásek s lesklou přezkou jsem pořídil loni v prodejně Calvin Klein na Freeportu v Hatích. Stál rovnou tisícikorunu.

Džíny jsou z bavlny, materiál je tenší, to je vyhovující zejména v teplejších večerech. V zimě bych umrznul :-D . Vyrobil je Calvin Klein, outletová cena 1350,. .

Moje oblíbené modré tenisky, které mi doporučila má milá. Koupeny byly v Tescu, jde o výrobek firmy F&F, stály 189,- .

Fotky dodám v průběhu týdne :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat