neděle 8. září 2013

malý výlet, velká inspirace

Po delší době jsem se se svou přítelkyní vydal do Brna, kde jsme prošli pár obchodů. Sice nejsem znalý, ale nabral jsem velkou inspiraci v prodejně DM, kde je nová kolekce značky Essence. Stíny, lesky na rty i rtěnky vypadaly více než dobře. Navíc ceny jsou příznivé, takže pánové, pokud chcete své nejmilejší udělat radost stejně jako to mám já v plánu, jistě nešlápnete vedle, když nějakou tu drobnůstku donesete :-)

V obchodě GATE mají novou podzimní kolekci, oči nás přecházely z těch krásných kousků - boty, bundy, trička...tohle se francouzským pánům moc povedlo. Je to sice mladá značka (založena v roce 1997), ale oblečení dělají znamenité, navíc za velice solidní ceny!

Moje nejmilejší zlatíčko mi vybrala tričko, jehož styl se mi velmi líbí a hodně dobře se nosí. Mám už ve "sbírce" pár podobných kousků, proto vím, že je to oděv, který má výbornou kvalitu. Velice hezké tričko ze 100% bavlny. Jak vidíte, nemá žádné šílené potisky, což je dnes vcelku vzácnost. Cena 68,- je nižší, než by bylo srovnatelné tričko na stánku.





1 komentář:

  1. Moc hezké :-) inspirace stíny určitě není špatný nápad. Obzvláště ty třpytivé ♥

    OdpovědětVymazat