pondělí 16. září 2013

výběr z kosmetické řady Marionnaud

V dnešním článku se podívám na zoubek pánské řadě kosmetiky z produkce Marionnaudu. Tento prodejce, původem z Francie, je největším evropským prodejcem parfémů a kosmetiky (1250 parfumerií), takže by se dalo očekávat, že vlastní produkty budou kvalitní. Na konci srpna uspořádala tato parfumerie totální výprodej těchto produktů, zkusil jsem tedy nakoupit :-)



PEELINGOVÝ GEL NA OBLIČEJ - 75 ml stojí 199,- (ve slevě 50,-)
Gel má příjemnou vůni, jeho čistící schopnosti jsou na dobré úrovni, ale zdálo se mi, že pokožka je po peelingu až moc dlouho zarudlá... Podruhé bych si tento výrobek asi nekoupil.



HYDRATAČNÍ BALZÁM PO HOLENÍ  - 50 ml stojí 249,- (ve slevě 62,-)
Balzám se dávkuje pumpičkou, což je ekonomické. Vůně je velice příjemná, podrážděná pokožka po holení dostává díky balzámu krásné zchlazení a vůni, která vydrží vcelku dlouho. Mohu doporučit.



ČISTÍCÍ GEL NA OBLIČEJ - 100 ml stojí 199,- (ve slevě 50,-)
Totální propadák, jediné plus je hezká vůně, jinak je tento přípravek absolutně k ničemu! Nedoporučil bych nikomu!!!



HYDRATAČNÍ MATUJÍCÍ GEL - 50 ml stojí 199,- (ve slevě 50,-)
Super věc! Mám rychle se mastící pleť, ráno si dám lehkou vrstvu (dávkování pumpičkou je skvělé) a mám zaručenou příjemnou vůni a nelesknoucí se obličej. Tento produkt bych si koupil znovu, i kdyby byl za plnou, neslevněnou cenu.



PĚNA NA HOLENÍ - 50 ml za 99,- (ve slevě  50,-)
Malé cestovní balení je velice šikovné. Sice mám raději gely na holení od Gillette, tato pěna je rozhodně jedna z nejlepších, které jsem kdy měl. Budu se pídit v Marionnaudu po dalším kousku :-)




OČNÍ KRÉM 3v1 - 15 ml stojí 428,- (ve slevě 107,-)
Jednoznačně nejlepší výrobek ze všech produktů, které jsem si z Marionnaudu odnášel. Aplikuje se před spánkem na vyčištěnou pleť v očním okolí. Krém je proti vráskám, váčkům a kruhům pod očima. Poněvadž spím cca 6 hodin denně, mám kruhy pod očima permanentně. Při poctivém užívání lze eliminovat neduhy způsobené malým časem spánku. Aplikace pumpičkou, stačí opravdu malinkatá kapka. Tento gel se povedla na jedničku hvězdičkou!!!!




3 komentáře:

  1. Moc hezky zpracovaný článek :-) trocha inspirace pro holky, co koupit svým miláčkům <3

    OdpovědětVymazat